Intrebari frecvente
Am descarcat versiunea de incercare gratuita a pachetului Integria. Care este utilizatorul si parola cu care pot testa aplicatia?
Numele utilizatorului implicit este "integria", iar parola este "integria". Ulterior logarii in aplicatie, datele de access pot fi modificate din sectiunea: Administrare -> Utilizatori.
Am terminat perioada de incercare gratuita a aplicatiei. Ce se va intampla cu datele introduse pana atunci?
Este de ajuns sa achizitionezi o licenta Integria si vei avea acces la toate datele introduse pana in momentul respectiv.
Care sunt sistemele de operare sub care poate rula aplicatia ?
Integria poate rula sub orice versiune Microsoft Windows recenta: Windows XP, Windows Vista, Windows 7, Windows 8, Windows 10.
Cat timp pot testa programul inainte de a-l achizitiona ?
Poti folosi aplicatia in mod nerestrictionat timp de 60 zile. In acest interval ai acces la toate facilitatile aplicatiei, pentru a te convinge cat de usor este sa lucrezi cu Integria.
Integria permite lucrul in retea ?
Da. Integria a fost gandita de la inceput ca o aplicatie de retea, multi-utilizator. Numarul maxim de utilizatori este nelimitat, eventualele restrictii pot fi impuse de configuratia serverului utilizat pentru bazele de date.
Facturi EmiseDoresc sa pot scoate factura odata cu chitanta, pe aceeasi pagina A4. Este posibil?
Da. Aplicatia are implementata si o functie speciala pentru aceasta, facturare cu chitanta. In momentul selectarii acesteia, formatul de imprimare va fi modificat automat in cel impartit in 2 parti: factura in partea de sus si chitanta in partea de jos. De asemenea, aplicatia converteste automat sumele si in litere.
Facturi EmisePot personaliza factura fiscala?
Desigur. Implicit, aveti la dispozitie formatele standard a facturilor A4, cu sau fara TVA. Acesta se poate personaliza in orice mod: adaugare de imagini, watermark, text personalizat, caractere speciale, etc.
Registru de casaNu se afiseaza soldul corect al partenerului.
Pentru recalcularea soldului partenerului, se merge in modulul Administrare -> Configurare, se alege partenerul si se apasa pe butonul Recalculeaza.
Facturi de intrareNu s-au incarcat produsele pe stoc dupa introducerea facturii de intrare.
Dupa adaugarea unei Facturi de intrare, se selecteaza Generare NIR, apoi din Note de intrare-receptie se selecteaza din meniu Incarcare. Astfel produsele se vor incarca in stoc.
Lista stoc initialCum se adauga produsele aflate deja pe stoc?
Introducerea de produse aflate deja in stoc, se realizeaza cu ajutorul modulului Intrari->Note de intrare-receptie. Se apasa pe butonul Adaugare si la seria de Document se poate trece "Stoc". Pentru incarcarea acestuia pe stoc se apasa butonul Incarcare.
StocCum se introduc produse pe stoc?
Stocul se populeaza cu ajutorul Facturilor de intrare sau prin adaugarea produselor in Note de intrare-receptie.
Lista stocDe ce produsele sunt afisate cu culoarea portocaliu?
Unele produse pot fi afisate in lista de stoc cu portocaliu deoarece numarul acestora este mai mic decat valoarea minima stabilita.
Drepturi utilizatorCum se acorda drepturi utilizatorilor?
Din modulul Administrare -> Utilizator se pot Adauga si Modifica utilizatorii. In aceasta fereastra se pot oferi drepturi utilizatorilor prin bifarea sau debifarea de drepturi din partea dreapta a ferestrei.
Cum se realizeaza o stornare de factura client / furnizor?
Pentru stornarea unei facturi, se face initial o dublare a facturii, cu ajutorul butonului Dublare, in care se modifica soldul cu - (minus). A nu se uita Incarcarea si descarcarea stocului facturilor in cauza si generarea casei pentru actualizarea soldului.
Cum realizez o modificarea a NIR-ului daca sunt miscari pe stoc?
Pentru modificarea NIR-ului in cazul in care sunt modificari pe stoc, trebuie mai intai anulate actiunile anterioare pentru a fi posibil actualizarea NIR-ului.
Cum se reintroduc in stoc produsele returnate de la clienti?
Se adauga o factura la modulul Iesiri- Facturi emise unde se va introduce fiecare produs returnat, completandu-se fiecare camp din fereastra, alegand la Cantitate o valoare negativa. Pentru simplificarea operatiunii se poate face o dublura a Facturii emise cu jutorul butonului Dublare.
Se poate utiliza un termen de incasare prestabilit la facturi clienti?
Da. Din modulul Actualizare->Parteneri la orice partener nou adaugat in fereastra in care se completeaza datele, in campul Termen de plata. Daca partenerul este deja introdus, acest lucru se poate modifica prin selectarea partenerului si apasarea butonului Modificare, iar in fereastra deschisa se va modifica perioada din campul Termen de plata.