Registru de casa
În cadrul acestui modul se pot vizualiza toate documentele privind încasarea prin casă (numerar) a facturilor emise către clienți, sau plata facturilor înregistrate de la furnizori.
Pentru a crea o operațiune de casă se apasă butonul Adăugare iar în cadrul ferestrei deschise selectați data încasării, clientul, explicația aferentă plății. Se completează manual suma de încasare in campul incasare sau in campul plata pentru plati catre furnizori, iar în partea de jos a facturii se dă click dreapta si se apasă adăugare factura si se selecteaza facturile dorite.


Nota Seria de chitanta se poate adauga din modulul Administrare-> Configurare, altfel se va genera automat o serie de chitanta.
Nota Daca soldul nu este corect, acesta poate fi recalculat din modulul Administrare-> Configurare , unde se selecteaza partenerul si se apasa pe butonul Recalculeaza. Aceasta actiune va recalcula tot soldul conform documentelor.
Nota Operațiunile de încasare a facturilor emise către clienți pot fi făcute direct din modulul facturilor emise (prin bifarea în partea inferioară a lor la tipul de plată a opțiunii Cash și a căsuței Tipărire chitanță, după salvarea ei, din meniul de sus se apasă butonul Generare casă – astfel se înregistrează încasarea facturii).

Selectând o operațiune de casă, puteți face următoarele operațiuni:
- Modificare operațiune.
- Ștergere operațiune.
- Emitere chitanță aferentă încasării.
- Tipărirea întregului registru de încasări și plăți.